Bukefalos 28 år!

Farliga hundar

Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.
 
Hade varit skoj om den svenska herdehunden kom tillbaka. Tydligen glad i folk och vaktade mot rovdjur.
Finns ju ett skinn kvar från en av dom hundarna så chansen finns ju att något dna finns kvar där.
Om inte annat borde det väl gå att avla fram en passande hund, om det nu redan gjorts en gång.
 

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 388
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 335
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: Nordthor
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 928

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp