Bukefalos 28 år!

O

ostbiten

va å köpte ett nytt träns till min pålle i förrgår,,,ett fin, fint FB tträns, Igentligen kostar et 1375:- men ja betalade bara 270:- :eek:...ucsh å fy på mej... :angel:
 
på ekohallen i jönköping??
Var med om exakt samma sak!!
Köpte även tyglar å jag betalade bara 700 :cool:
De är GRYMT slarviga där!! :rofl:
 
samma sak har hänt mig...även detta på ekohallen. killen slog in 19 kronor istället för 419 kronor på en burk equion. :)
 
Minns när jag var på ekohallen i jönköping och köpte täcken till klubben, ja det var till styrelsemedlemmarna, så jag köpte vanliga fleece/ulltäcken och skrittäcken.. Jag köpte 16st av varje och jag betalade 4000kr jag vet inte hur dom slog in.. men han uppfattade nog inte att det var 32 täcken jag hade, utan slog in 16st á 250kr st.. hängde nog inte med på när jag sa 16 av varje.. *skratt*
Jag tänkte ju inte på att det var billigt, jag tyckte ju 4000kr var mycket, men det skulle ju gått på 8000kr...

:D
 
Dom är riktigt hopplösa där uppe, exemepel så kan man hitta exakt likadana grimmor fast på fem grimmor står det fem olika priser!

Fast det är ju jäkligt bra för kundernas del :angel:
 
Jag tror att jga ska åka dit å handla....lönar ju sig om man ska ha mycket att köra till Jkpg.... :D :D
 
jadu, man kan tjäna sig en riktig hacka där!
(eller iaf spara pengar!)
Ekohallen visar verkligen att det är en lågpriskedja :D :D!
 
Ekohallen i Jkpg är bäst!!! :bump: Är grejjerna inte felmärkta, så blir dom ju det av kunderna. :D Dom måste ju förlora asmycket på det, igentligen borde dom ha en som tog betalt DÄR så man bara visade kvitto i den andra kassan. Bra för oss att dom inte har det. :banana: :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 956
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 469
Senast: alazzi
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 612
Senast: Alexandra_W
·
Hästmänniskan Blir så sjukt trött på mig själv, känner mig som världens sämsta ryttare. Jag köpte min häst för ett år sen och efter tre veckor blev...
Svar
14
· Visningar
2 097
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp