FEI World Endurance Championship 2008

E

ettan00

I morgon startar Team Nowator sin resa mot VM i Malaysia.

Följ deras satsning på www.nowator.se "senaste nytt"
Uppdateringar kommer fortlöpande under hela resan och vistelsen i Malaysia.


:banana::banana:
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Så spännande! Vikken resa! :bump:
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Följer slaviskt Annlies rapportering från Malaysia. Det är så förfärligt spännande! ESPN Star kommer visst att sända, jag försöker luska ut om de sänder nåt på nätet. Kolla annars arrangörernas hemsida. Som sagt, hur spännande som helst, och Nowator verkar vara bland de coolaste hästar jag har sett. Håller tummarn!
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Godkänd i förbesiktningen:)
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Hej,
Jag är för gammal! Jag kan inte räkna ut när starten går svensk tid. Hjälp!
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Heja Team Nowator! :bump::bump::bump:
/Camilla
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Finns en liten klocka i högerlisten på endurance.net med Malaysias lokala tid. Nu är det knappt 10 minuter kvar om jag fattat rätt.
Jättespännande! Trökigt att jag måste åka och handla mitt i alltihop :(
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Och nu ser jag ju att det är nedräkning högst upp och där är det en halvtimme kvar.
Hmmmmmm, förvirrad som vanligt. Sorry!
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Vad jag kan förstå av deras gps-karta så ligger uae-ryttare i täten. Någon svensk eller norsk flagga har jag inte sett ännu, men de finns kanske bakom någon annan! är det någon som kan se (har lyckats )logga in på tv-sändningen? jag skulle gärna vilja se men jag är inte så bra på detta!
Hej anneli o Nowator - som har sett jättefin ut på alla filmer och bilder!
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Jag har loggat in på espnstar, och har datorn kopplad till TV'n. I detta nu ligger jag nerbäddad i soffan och tittar på VM på 37". Riktigt trevligt. Undrar bara när jag ska ta mig tid att åka och träna min egen häst...
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

vad gör jag för fel då? har förökt att logga in men dom vill inte visa för mig? Vad kostar det? har du uppgett visakort eller nåt?Desperat!!!!!
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Det va bara att klicka på länken!
"Live Broadcast on SkySports/ESPN starting at 17:00 7Nov"
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Jag har inte betalat eller uppgett något visakortsnummer.
Till höger om själva filmrutan finns det en annan ruta, med en liten bild och så står det "pre-buy". Ovanför Pre-buy finns det en knapp som heter register eller nåt. Klicka där, sedan är det bara namn och e-mail, sen kör det igång i vänstra delen.

Var hittar du GPS-kartan?
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

Jag har inte betalat eller uppgett något visakortsnummer.
Till höger om själva filmrutan finns det en annan ruta, med en liten bild och så står det "pre-buy". Ovanför Pre-buy finns det en knapp som heter register eller nåt. Klicka där, sedan är det bara namn och e-mail, sen kör det igång i vänstra delen.

Var hittar du GPS-kartan?

Kostar det något att titta på detta?
/Camilla
 
Sv: FEI World Endurance Championship 2008

"Rider GPS" står det men nu går det inte att se längre. Tekniska problem säkert, det kommer väl igång
 

Liknande trådar

D
Distans Jag har ikväll skickat nedanstående öppna brev till SvRF och media: Öppet brev till: Bo Helander, SvRF's förbundsstyrelses...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
16 780
Senast: mahlmt
·
Trav Äntligen börjar det hända något! STC:s montéserie 2009 ökar till 84 lopp 090209 kl 13.30 STC:s uppskattade montésatsning 2008...
Svar
3
· Visningar
1 137
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 076
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp