Bukefalos 28 år!

Felaktig länkning

mandalaki

Trådstartare
... står det plötsligt när folk på Buke lägger upp bilder på fotogalleriet.se

Jag kan inte se sådana bilder i IE eller Netscape - men i Firefox går det bra.

Känner nån igen det?

(Vet inte om det här är Bukehjälp eller Datorer, flytta gärna om Datorer är bättre)
 
Sv: Felaktig länkning

Död länk... Tråden alltså förmodligen borttagen så jag vet inte vad den handlade om.
 
Sv: Felaktig länkning

Äh, den kunde ju hon Myskon flyttat hit. Aldrig kan hon göra som man vill. :devil: :angel:

Det var någon som mailat den som har den aktuella servern och fått svaret att bildlänkningarna tog så mycket serverutrymme att han stoppat det.
På ett ungefär. :crazy:
 
Sv: Felaktig länkning

Aha, tack. Smart att ha ett fotogalleri och sen upptäcka att bildlänkningar tar utrymme :angel:
 
Sv: Felaktig länkning

:eek: den var på väg hit men hamnade någon annanstans under ett telefonsamtal :o

Jag försöker göra som du vill :angel:
 
Sv: Felaktig länkning

mysko skrev:
:eek: den var på väg hit men hamnade någon annanstans under ett telefonsamtal :o

Jag försöker göra som du vill :angel:

Jag har ju sagt att du inte ska moderera med lovikkavantarna på :mad:
 
Sv: Felaktig länkning

Snuffsan skrev:
Skylla ifrån sig va? *fnys*


nä nä jag pratade i telefon samtidigt och då blev det fel :o det är inte alltid jag gör allt medvetet :angel:

Men du hade ju svaret till Mandalaki :bow:
 
Sv: Felaktig länkning

Men du har inte rätt alltid, det är det jag som har,,,,,,,,,, ;)
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 868
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 473
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
831
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp