Bukefalos 28 år!

Fett foder

H

Happy

Skulle vilja ha tag på ett bra hundfoder som ger FETA hundar.. ;) :angel: Tips!? :)
 
Sv: Fett foder

Royal Canin 4800, Hill´s Performance är bra att ge till hundanorektiker.

Mvh,
Duvan
 
Sv: Fett foder

Ett foder med högt energi innehåll, alltså ett foder för aktiva och högpresterande jyckar. Man kan även tillsätta en matsked solrosolja på fodret.
 
Sv: Fett foder

Svart Nutra Nuggets har jag använt till hundar som matvägrar och är magra.Funkat mycket bra!
 
Sv: Fett foder

Kronch basic har jag och min dobbis som jag har lyckats banta ner, har gått upp allt igen trots att hon får minimumgiva foder. Ska byta tillbaka till det jag hade tidigare, också Kronch, men jag komemr inte ihåg vad det hette mer. Har sett på andra hundar att de har lagt på sig snabbt av detta fodret. Överlag ett bra foder, fast jag vet inte hur man räknar ut det. Jag ser bara på hundarna som äter Kronch foder att de ser fina ut. Enya fick pedigree pal tidigare, men så bytte jag till kroch och hon blev så fin i pälsen! Andra saker på plussidan vara att en säck med 15 kg räcker länge! Och hon bajsatr mindre. Hela hon blev fin och välmående av detta fodret.
 
Sv: Fett foder

färskfoder ger FETA hundar. mina kan bara äta halva rek giva, annars sväller de upp som ballonger. jag ger nordic special +, nordic special (utan +) är nog deras fetaste foder.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er! Önskar få tips på bra hundfoder med spannmål i som mina hundar kan äta. Dom är seniorer och har lätt för att lägga på sig...
Svar
16
· Visningar
1 416
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 253
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej på er! Funderar på att låta hundarna få äta färskfoder blandat med torrfoder ( delar hundarna med föräldrarna och de vill ej ge...
2
Svar
21
· Visningar
2 652
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Var lär jag mig om hundfoder och vad som är det bästa för min hund? Har alltid haft häst och räknat fosterstater, men slutat med häst...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp