Fia-skrälle !!

MissFideli

Trådstartare
Trots att det är snart sommar och hon kan vara ute massor, så har hon börjat kissa på golvet och på saker. Annars har det ju varit mest vintertid, men nu har jag varit borta ett dygn och 2 h och 3 ställen har hon kissat på. Kattjäkel !!
 
oj ...varför brukar hon göra så :confused:...är hon sur för att na int få gå ut eller :)
 
Jag tror det. Hon har aldrig varit helt rumsren, men det brukar som sagt vara begränsat till vintern när hon inte vill gå ut. Detta är första sommaren som hon gör såhär.
 
vilken kärring :p
Lille Nils ska kastreras i juni :love: (han har blivit så stor :))Sen ska han få gå ut i stugan :)
Min lägenhet ligger vid tre vägar ,en skola ,mitt i ett samhälle (visserligen litet men endå :smirk:) Då får han va inne !
 
Ja, planerna när jag skaffade Fia var att ha henne inne. Men det gick inte i längden och nu bor jag så till att jag vågar ha henne ute. Hon sköter sig så himla bra som utekatt. Dock blir det inga fler utekatter, jag är alldeles för hönsig :crazy: :angel:
 
ja gud :(...det kan komma en bil ,en räv ,en djurplågare...nisse kanske ramlar ner i ett hål ,blir uppäten av en grävling eller sparkad av nån sur gubbe..va vet man *minst lika hönsig* :crazy:

Min jobbarkompis fick sin fina chinchillaperser överkörd av tåget ,hon hittade honom i två delar :cry:...ne usch ,nu ska ja va tyst.
 
Du kan väl inte bara överge en drottning ett helt dygn, fattar du väl :mad:. Tillsammans med ett par fisförnäma raskatter varav den ena dessutom är odräglig bebis.

Stackars härskarinnan :cry:

mandalaki
 
Jo, ärligt talat så förstod jag nästan att hon skulle protestera. Dessutom lovade jag henne att komma hem igår natt, men blev kvar borta över natten. Klassfest som blev blötare än tänkt :angel:
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag håller på att bli galen!!! Jag har två 5-månaders hankatter (ej kastrerade än) som kissar i sängen, på filtar, på handdukar som...
Svar
12
· Visningar
1 461
Senast: Rhinos
·
Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 344
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 738
Senast: YlvaG
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 174
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp