MissFideli

Trådstartare
har börjat läka nu tror jag. Smörjer 2 ggr/dag med hydrokortisonsalva. Dock verkar det klia mer nu efter jag började med salvan, men det kanske beror på läkningsprocessen.
Hon är så vacker min Fia så det gör ont. Tänk att man kan älska en katt så mycket att det känns som om hjärtat ska brista.
 
Ja, det kliar ju mer när det läker. Hur svårt har man inte själv att låta bli att pilla.... :crazy:

Pussa fröken från mig och hälsa henne att det snart blir bra. Du får skämma bort henne lite extra i helgen. :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Upptäckte härom dagen ett lite skorvigt område på ena kattens öra. Inte pälslöst men tunnare päls och som sagt lite skorvigt, som små...
Svar
14
· Visningar
1 257
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 718
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 860
Senast: Praefatio
·
Katthälsa Min ena katt verkar tyvärr inte komma hem igen och den som är kvar hemma är väldigt ledsen och letar efter honom överallt Tankarna har...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp