Bukefalos 28 år!

Fiberduk under ridbanan.

F

Fortfarande Grevinnan

Vart köper man sån???
Finns det någon sida på nätet???
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Antar du menar Geotextilmatta ? Sånt man använder när man bygger vägar. Det borde man kunna köpa på ett byggvaruhus.
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Hjälp, jag hittade en svensk sida...350 kronor kvadratmetern!!!!
Jag tjänar 6000 tusen i månaden....
 
Sv: Fiberduk under ridbanan.

Det lät alldeles för dyrt!

Ring Viacon och fråga vad de tar för Geotextil bruksklass 3. (Nån lägre klass tycker jag inte att du ska ta om du ska kunna underhålla din bana maskinellt.)

Vi betalar ca 10 kr/m². Men vi har ett väldigt bra pris så klart eftersom vi är en så stor kund, men jag har svårt att tro att du ska behöva betala så fruktansvärt mycket som 350 kr/m².

Har du inget vägbygge nära dig? Det kostar inget att fråga platschefen där om du kan få köpa av dom, det finns några som är villiga att sälja vidare. (Inte vi på våra byggen dock.)

Kom ihåg bara att en rulle är ca 5,5 m bred, så du måste ha lastbilshjälp vid hämtning...
 

Liknande trådar

Anläggning Hej Ska salta min ridbana nu när det är plusgrader så den kan hålla ett litet tag men vilket salt? Magnesiumklorid som även används på...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Empalie
·
IT & mobiler Enligt mitt antivirusprogram har jag massor av spårare från olika sidor som spårar vad jag gör på nätet, för att kunna anpassa annonser...
2
Svar
20
· Visningar
1 102
Senast: Rosett
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 232
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp