###FILMTRÅD NR 3 På våra vackra dressyrhästar ###

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fiiin, lite kul att man ser lilla Diva emellanåt också :) Min kamera pajade ju så jag har varken film eller bilder.
Men nej så surt :( Jag fick tyvärr inget mer på henne än det du ser på filmen.. Men equisport tv skrev precis att man kunde "köpa ritten" på deras kanal men det krävs att man är medlem.. Kan ju vara ngt annars?
Hur stor är Diva? Vår mättes till 1.66 på treårs men känns ju betydligt större nu.
 
Men nej så surt :( Jag fick tyvärr inget mer på henne än det du ser på filmen.. Men equisport tv skrev precis att man kunde "köpa ritten" på deras kanal men det krävs att man är medlem.. Kan ju vara ngt annars?
Hur stor är Diva? Vår mättes till 1.66 på treårs men känns ju betydligt större nu.
Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där :) Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.
 
Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där :) Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.
Vad bra! Vad kostar filmen?
 
Har kollat på equisport och kommer köpa filmen där :) Så nu känns det bättre. Lite dåligt tycker jag också det är att det står att det är bokad fotograf till tävlingen och så är bara 5-åringarnas första fotad. Diva mättes till 1.60 på treårs men känns som hon har växt lite, ska mäta henne i dagarna men skulle gissa på 1.63 kanske.

Dom fotade inte ens hela 5-åringarnas klass. Min häst startade i början och då hade inte fotograferingen börjat än. :down:
 
@Fenestra Vilken vansinnigt vacker 3-åring!!!:love::love: Jättefint visad dessutom, hatar alla ihopdragna unghästar...
Va kul du gillar henne, hon är världens gospropp dessutom :heart gällande formen så måste jag säga att vi är så nöjda med hennes utbildning. Utbildaren rider ut mkt och månar om att de ska vara lyckliga och må bra.. Nu har vår lilla häst ökat till dressyrryttare men börjar med en vila..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp