Bukefalos 28 år!

"Fin-träns"

Sv: "Fin-träns"

Träns 2
:love:
Älskar dem där fina vita sömmarna!!
 
Sv: "Fin-träns"

ah! tusen tack! den sidan ska jag lägga i favoriter!
 
Sv: "Fin-träns"

Runt 106 är det.
Har sett OS tränset live och det är verkligen jättefint!!! Sen har ju alla HG så det vore kanske kul att ha nåt annat?
 
Sv: "Fin-träns"

det där dyon tränset var ju skitfint!!! :love: :love: :)
någon som vet var man får tag på det? är det smala remmar eller?
och jag som nyss köpt ett dressyrträns, men det där vill jag ha! :angel: är det dyrt, dyontränset? :smirk:
 
Sv: "Fin-träns"

HG tränset är faktiskt också rätt snyggt nu när jag tittade efter mer! :smirk: :love: :love: var får man tag på det? ääääää, nu blir jag helt tränsfrälst. finns det återfösäljare att få tag på? tips snälla?! :bow:
 
Sv: "Fin-träns"

Jo, OS-tränset har lite roligt pannabnd, just att det är rundflätat! Frågan är om det funkar att beställa från norge? Vet att hästgallerian har det, men det kan ta upp till ett halvår innan de får in det säger de :( .
Sen känns HGtränset kanske lite mer arbetat på remmarna, med dekorsömmar och så... Senär det jäkligt snyggt att nosgrimman har foder med annan färg! :d
Jag har vart lite besviken på dyóns kvalité tidigare faktiskt, på så dyra grejjer ska det vara helt felfritt men mina tyglar fick sprickor och sömmar som gick upp inom en vecka :mad:

lord Owen - Både dyon och HG kan man beställa via equinet.se
 
Sv: "Fin-träns"

okej, ska kolla deras hemsida.

dyon brukar ju vara rätt dyrt men hålla kavliten bra... har jag uppfattat det som iaf. jag köpte ett dressyrträns från hansbo för att ha som "reservträns" i veckan och det blev det sprickor redan när jag tog det från affären plus att det var dåligt färgat. men nu har jag smetat in det med en burk effax läderbalsam så nu är det iaf okej. :p :angel:
 
Sv: "Fin-träns"

Träns 1 eller 3. Ettan är jue roligare med pannbandet, och så gillar jag när sidostyckena är inåt=)
 
Sv: "Fin-träns"

åh.. du MÅSTE ta dyon tränset.. de är ju såååå vackra :love:
 
Sv: "Fin-träns"

Det borde ju funka, men eftersom Norge inte är med i EU så kanske du måste betala tull och mva! Du får göra en helgutflykt till Oslo, jättemkt fina grejer i den butiken (Løwenborg)! :)

Annars tycker jag HG är snyggt också
 
Sv: "Fin-träns"

Husk at Löwenborg er -svindyrt- i forhold til alle andre steder, om du kan - så let i andre butikker også før du bestemmer deg, om du bestemmer deg for nr. 1.
 
Sv: "Fin-träns"

tog en titt på equi sidan och det var rätt dyrt det :angel: men ska det vara så ska det vara :D
 
Sv: "Fin-träns"

Den snyggaste pullarnosgrimman tycker jag helt klart att Hubertus har, den där "fyrkantiga" modellen. :d
 
Sv: "Fin-träns"

Det går bra att beställa från Norge men du måste betala tull och moms i tillägg. Jag tror att du har rätt att dra av den norska momsen efter att du har betalat den svenska, men det är kanske säkrast att ringa till tullverket och fråga?!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 526
Senast: Roheryn
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 613
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 043
Senast: escodobe
·
Utrustning Okej… Utprovad sadel. Verkar ligga balanserat och vippar inte, i stallgången. Vid rörelse (vid hand) så rör sig sadeln mycket bak, i...
Svar
11
· Visningar
1 704
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp