Bukefalos 28 år!

Fina gosedjur?

Otherside

Trådstartare
Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
 
Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
Jag skulle inte köpa ett gosedjur. De flesta barn jag känner dränks i gosedjur och har fler gosedjur än de ”behöver”.

Gosedjur är kul att köpa men tråkigt att förvara i ett barnrum.
 
Jag skulle inte köpa ett gosedjur. De flesta barn jag känner dränks i gosedjur och har fler gosedjur än de ”behöver”.

Gosedjur är kul att köpa men tråkigt att förvara i ett barnrum.
Aha.... Det var tipset jag fick från hennes familj, så jag tänkte inte längre än så. Men det är nog sant. Jag får lägga till nåt annat, nu när räven ändå är köpt...!
 
Min brorsdotter fyller 3 år om några veckor och jag vill ge henne ett riktigt fint gosedjur. Nåt jag kan beställa på nätet. Ett välgjort och "ofarligt" (material etc) men riktigt jättefint. Några tips på webbutiker?
Kolla på Kalikå, de har bland annat fina djur från WWF. (Hoppsan, för sen på bollen)
 
Och jag älskade gosedjur som liten. Varenda en jag hade (har, dom finns kvar i en låda på vinden. Utom de jag börjat ta ner till mina egna ungar).
Samma här, jag hade massor med gosedjur och alla var högt älskade. Jag har de mest älskade kvar och de är rätt många... När livet blir riktigt outhärdligt jobbigt så kan jag fortfarande gå och ta fram min sönderkramade största nalle och krama om den igen. Så orkar jag lite till. :heart
 
Jag har också högar av gamla gosedjur :love: Jag tog med en överallt (även skolan) varje dag ett tag, tror att de fungerade som en trygghet då jag blev mobbad i taxin i ett par år.
Men till slut så slutade jag med det, så jag vill verkligen säga åt alla föräldrar som eventuellt funderar eller är oroliga över detta - låt dem bära runt på gosedjuren, de släpper när de är redo :heart
 

Liknande trådar

Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 467
Senast: monster1
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 828
Senast: Buzzter
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 840
Senast: MML
·
Dressyr Vad har ni för tips för att träna halter när hästen "vilar" bakben i halten? (kan inte riktigt avgöra om han tar en micropaus eller är...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp