Finns detta täcke?

Åker och köper ett Bucas Irish Turnout i ren ilska.:p (De 50g fyllning valde jag att blunda för.)

Ett bra val! Jag har 2st. Första säsongen fick båda nån reva, pga elak hagkompis (99% säker), men därefter har de hållit sig hela trots hagkompis som gillar att dra i täcken när han vill busa (ungponny). Irish Turnout är bra grejer! Jag önskar bara att de fanns med halvhals..
 
100 g fyllning. :( Men det kanske blir nån annan variant därifrån, blir nyfiken då många verkar tycka om dem.

Hur som, åkte ut till stallet i gårdagens brutala skyfall, hittar hästen blöt in på bara skinnet i sitt j-a Amigo Bravo-täcke. Åker och köper ett Bucas Irish Turnout i ren ilska.:p (De 50g fyllning valde jag att blunda för. Det blev till och med en blå hals till det svarta täcket då det var utplockat i storlekarna. Så arg var jag :angel:)

40 g. Därför jag överväger det. Deras tunnaste i det rejäla tyget (som jag dock aldrig klämt på irl).
 
Ett bra val! Jag har 2st. Första säsongen fick båda nån reva, pga elak hagkompis (99% säker), men därefter har de hållit sig hela trots hagkompis som gillar att dra i täcken när han vill busa (ungponny). Irish Turnout är bra grejer! Jag önskar bara att de fanns med halvhals..

Jag beställde precis hem ett med high neck, är väl detsamma som halvhals? Fanns även med vanlig hals som var aningen billigare
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 470
Senast: Hedinn
·
Hästvård Jag fick hem en häst för drygt tre månader sen som i nuläget har en del bekymmer med sina hovar. Hästen har gått skodd hela livet utan...
Svar
1
· Visningar
1 157
Senast: super
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 934
Senast: Pyrran
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 192
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp