Bukefalos 28 år!

Sv: Finns PH?

Det slår mig att vi nu nästan snackar suspensoar här, för att hålla allt på plats och säkert. Föga bekvämt dock, så helt orättvis är inte världen... :)

7392177365123_F.jpg
 
Sv: Finns PH?

Mäns paket motsvaras ju inte av vår byst, liksom? ;)
Jodå. :D Är den stor nog kan de använda sin PH för att det är bekvämt och för att inte riskera att få hängsnopp när de blir äldre och för att hålla allt på plats och för att få en snygg profil... annars får de stoppa i ilägg så den ser stor ut. Gå utan går inte för sig. ;)

Ja, jag hatar min BH idag. Vem hittade på f-nskapet? :D
 
Sv: Finns PH?

Men varför kan du inte bara acceptera att vi är olika?
Du och jag eller män och kvinnor? Du får naturligtvis använda vad du vill, det har jag ingen åsikt om. Tänkte bara att det kändes orättvist; att vi kvinnor ska ha såna sköna plagg att bära och inte männen... ;)
 
Sv: Finns PH?

Förminskningsoperation redan som 14-åring? Du måste ha haft riktigt stor byst med andra ord:o

Tja...sizen kommer jag inte ihåg riktigt, men de var i vägen när jag sportade och jag fick skavsår på axlarna av bh. De tog bort ca 1½ kg på varje. De kilona är ju tillbaka med råge idag efter två barn dårå, men hade jag inte opererats hade jag väl inte orkat fortsätta med idrotten, och hänget hade väl varit i navelnivå idag då om inte annat.
 
Sv: Finns PH?

*kl*
Jag skulle behöva en byst-susp när jag jobbar, för att skydda från sparkar mot brösten (fårklöv i tutten gör skitont, trots att både tutten och klöven är ganska liten).

Finns icke. Vadderad BH skulle inte hjälpa ett skit...
 
Sv: Finns PH?

Funderade idag på detta med BH:ar. Dessa alla olika modeller med lyft och push och ilägg och stålbågar...

Finns PH? Dvs snopphållare; med stålbågar under behagen, ilägg och lyft och push... allt för att framhäva, förstora och visa upp innehavarens organ. Gärna kombinerat med urringade filjonger förstås. Eller för att hållla uppe tyngden för att undvika kommande hängbehag med tiden.

Finns det? Om inte - varför inte?

Fanns är väl det svaret på frågan. Blýgdkapseln har liksom fallit ur modet sen några hundra år.

https://www.google.se/search?q=blyg...2Fen-blygdkapsel-ar-ocksa-klader.html;770;904
 
Sv: Finns PH?

Har jag frågat om förut!

Klämmer ibland till kulorna så det blir svart för ögonen när jag rider.

De skulle behöva hållas upp utan att det klämmer på nerven under, för det är inte skönt när det domnar heller.

Ptr
 
Sv: Finns PH?

En blygdkapsel påverkar i allra högsta grad hur kläderna sitter och hur uppseendeväckande de är. Det handlar alltså snarare om ett mode baserat på tidsålderns val av "viktiga kroppsdelar" än något direkt praktiskt.
 
Sv: Finns PH?

För att en del män är med fåfängda över den saknade grovleken samt den saknade längden än de är över hur mycket den faktiskt syns när kläderna hänger på.

Ptr
 
Sv: Finns PH?

fåfängda över den saknade grovleken samt den saknade längden
Oh, det är inget problem. Stort är det som gäller; de säljs med små fickor i där man kan stoppa i speciella ilägg. Pushupeffekten och byglarna gör sitt till. Sen har vi ju även plastikkirurgimarknaden som kan hjälpa till; det är så lätt att bara välja önskad storlek och sen åka in och "fixa" snoppen. Aaalllla gör det nuförtiden, inget konstigt. ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp