Bukefalos 28 år!

Fiskallergiker?

MonteRose

Trådstartare
Om jag misstänker att en av mina fyra katter är fiskallergiker, vilket är då bäst?

Att prova fiskfritt torrfoder?
Gå över till rent allergifoder?

Det får bli samma foder till alla katterna. Tar gärna emot tips på bästa möjliga fiskfria torrfoder. Blötmat får de fri tillgång till men de vill gärna ha torrisar oxå.
 
Alltid kört fiskfritt till min katt, hört att det gärna skapar kristaller i urinen på katter och har ju en hankatt. Efter att ha läst om dyra penisamputationer i KKS bladet så blir det fiskfritt för katten.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två gnällisar här hemma som emellanåt frestar på mitt tålamod. Eller ja, det är framförallt den ena som gnäller, men den andra...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Wille
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
986
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 234
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag funderar lite på hur man göra rent praktiskt om man behöver kattvakt. Grannen som jag kan fråga om det bor 10 minuter bort, enkel...
2
Svar
29
· Visningar
2 491
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp