Bukefalos 28 år!

Fläta snygga pannband

sanviella

Trådstartare
Hej!

Har suttit och klickat runt lite och försökt lära mig hur man flätar snyggt på pannband, ni vet sån sicksack flätning (vet ej vad den kallas).

Tänkte köpa hem massa olika band och strasstenar och börja pyssla, någon som vet hur man gör rosetten som vissa har i båda ändarna, och vart kan man köpa släta pannband till en billig peng? :laugh:
 
Sv: Fläta snygga pannband

Hittade en sida på internet och har nu kokat ihop ett eget pannband! :) tack för svar
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 441
Senast: Juli0a
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 245
Senast: Voeux
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag fattade ju själv att det här med att börja ett helt nytt liv – nytt jobb, ny stad, nytt boende, ny familjesituation, nya människor...
Svar
8
· Visningar
2 212
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 882
Senast: Dopy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp