Bukefalos 28 år!

Flasklamm,,, hur får man dem att börja äta ur flaskan?

Sv: Flasklamm,,, hur får man dem att börja äta ur flaskan?

ägaren tar det han hinner. Han hade nog helst sett avlivning på detta lamm från start. Men jag hann ju med att mata den innan han kom hem. Han har ett arbete som gör att han är borta mycket utomlands. Så när han kom hem så var lammet några dagar gammalt och jag sa att jag matar den hellre än att han tar bort det. Så.. jag får nu stå för mitt val antar jag? Kanske försöker han få mig att förstå något? Igår kväll så sa ägaren att han kanske skulle sätta ström i staketet för att hålla kvar lammet.
Det här med födelsevikt på lamm.. var det någon som visste det?

våra flasklamm bodde i hundkorgen mestadels med golden retrivern:D.. de ville inte heller vara med de andra fåren, så läskigt så..:crazy: Eltråd var enda sättet att få dem att stanna i hagen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har hamnat i en ond spiral där jag har ett sug hela tiden. Mitt problem har ju varit anorexi men helt plötsligt har jag upptäckt att...
2
Svar
30
· Visningar
3 905
Senast: Qelina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
843
  • Låst
Tjatter Knappt har Katniss och Peeta hunnit hämta sig från Hungerspelen där de båda tack vare Katniss list lyckades överleva, förrän de ställs...
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
55 897
Senast: bollen__
·
Hästvård Hejsan! I lördags eftermiddag fick min ena häst gaskolik. Antagligen beroende på att hon äter metacam för knä- och kotledsinflammation...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: svea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp