Bukefalos 28 år!

Fleecetäcke m. hög hals på Börjes...

F

Farouk

... för 325 kr. Var tror ni? :crazy: :)
Det ser LITE sjukt ut... :D
7008.jpg
 
Enligt bilden tycker jag att det ser bra ut, inte så snyggt med tvåfärgat men för det priset så ser det helt okej ut och passformen ser bra ut också! Hade jag haft en egen häst att köpa täcken till hade jag nog köpt ett!
 
Det ser ut att vara ett bra täcke. Men fy för färgen, kunde dom inte hålla sig till helblått?
 
Modellen såg helt ok ut.. men det var så grisigt fult i övrigt (färgerna) att jag hade aldrig köpt det av den anledningen! :crazy: :p

Nirak
 
Finns väl många färgkombinationer? En tjej i stallet har ett sådant fast grönt och gult. Sitter helt okej, dock lite stort i storlekarna. Men värt sin 300 kr.
 
Mmmm...om det inte vore för färgen så hade jag nog köpt....
 
Men om täcket är funktionellt så får man väl skita i färgen?!!
 
Finns väl många färgkombinationer? En tjej i stallet har ett sådant fast grönt och gult. Sitter helt okej, dock lite stort i storlekarna. Men värt sin 300 kr.

Vadå, från Börjes? Eller från någon annanstans? :confused:
Fattar inte... :o Trodde att det här täcket var nytt på Börjes och bara fanns i blått/rött.

Rätta mig om jag har fel! :)

Mvh Huntress
 
Det ser ut att sitta bra och det är nog bra modell och så. Visst färgerna är verkligen skitfula, men prisvärt tror jag nog det är. :)
 
Lillhästen har såna i många färger men Börjes har bara i en..
 
Jag menade från Börjes. Vi var i deras affär i tingsryd för ett par månader sedan och då hade de sånna täcken i massa olika färgkombinationer och dessutom kosyade de då bara 299:- :confused:

Mystiskt men sant.
 
Oftast finns det fler färger alternativ och till bättre pris i affären än vad det finns i katalogen och på internet...
 
Jag tycker det är skitsnyggt!!! Fastnade för det JUST PÅ GRUND AV FÄRGERNA! Ska köpa det när jag får råd. :)
 
Ja, det är tur att det är nära (5 mil ca)...man kan ju köra bara för att fika, billigare än att fika i stan om man är ett par stycken... :D :rofl: :D :rofl: :D

Jga tycker dessutom inte om att köpa grejer jag inte har fått "känna på". De kan ju se bra ut på bild men inte vara riktigt lika roliga i verkligheten...kläder på postorder är ju nästan aldrig som man tänkt sig...
 
Då är vi lite likadana du och jag. Bor i Nybro så det rä nog någon mil längre än ifrån växjö. Men jag pluggar i växjö så om man kör bilen till skolan kan man lätt ta en lite omväg hem.

Och precis osm du skrev så är fikat värt massa. Gott och billigt, som gjort för en fattig student! :rofl:
 
Modellen såg helt ok ut.. men det var så grisigt fult i övrigt (färgerna) att jag hade aldrig köpt det av den anledningen! :crazy: :p
Det stämmer ju inte ALLS på mig... :angel: :o :D
 

Liknande trådar

Hästvård Har sett konstiga fläckar på hals och bakom öron på ett par av våra hästar. Som en äggsamling??:confused: 😶men det är som hårda smulor...
Svar
13
· Visningar
1 222
Senast: Livi
·
Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 695
Senast: vilde
·
Ridning Har en häst 6 år (föredetta travare) som jag nu haft i snart ett år som slutade i travet när vi köpte honom och övergick till ridhäst...
Svar
5
· Visningar
1 486
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
30 31 32
Svar
624
· Visningar
46 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp