Fleecetäcket m. hög hals från Exklusiv...

F

Farouk

Hur är det i storlekarna? :confused:
Har en C-ponny, ganska grov (New Forest), på 137 cm. Hon drar 125 i vanliga fall.
Inte kul att köpa hem ett täcke (med brodyr = ingen bytesrätt) som inte passar. :( :crazy:

Vilken färg passar till brodyren förresten? Osäker på om det passar med guld, som jag vill ha :angel:
 
De är ngt stora i storleken, men inte så mkt att du får gå ner en stl (tycker inte jag iallafall).

Jag skulle beställa bara täcket, prova hemma, och sen lämna in till ngn affär som kan fixa brodyren.
INTE kul ju om täcket inte skulle passa o det är broderat på det. Då skulle jag hellre lägga ev lite mer pengar på att ngn annan syr när du provat täcket (annars kanske exklusiv är mkt billigare på just brodyr).

Men täcket är verkligen suveränt bra!! :love:
 
Att gå från 125 till 115, det måste väl ändå bli FÖR mycket? :confused:
 
det går att sy in dom om det behövs.
jag skulle köpa 125 om jag va du och se om det passar och sen ev sy om det.
det går ju en söm vid manken och ner och går att sy in. (det ska jag göra)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 253
Avel Hej, jag skulle vilja ha tips om hopphingstar att betäcka mitt D-ponny sto med! Meningen är att helst få fram en framtida tävlingshäst...
2
Svar
24
· Visningar
3 503
Utrustning Ni som rider ponny, eller ja, egentligen alla, vad har ni för tyglar? Min new forest ligger höjdmässigt mellan C- och D-ponny, har kort...
Svar
11
· Visningar
1 235
Senast: Beeboppe
·
S
Hästmänniskan Ännu en "Vilken häst passa mig"-tråd. Men ja. Jag har alltid ridit "vanligt" på "vanliga" hästar och ponnyer, men på senare tid har jag...
Svar
14
· Visningar
1 900
Senast: Mariaauto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp