lisa412

Trådstartare
Jag är på jakt efter en flughuva som även täcker nosen. De jag har hittat har antingen en väldigt kort nosdel eller så spretar den utåt, jag vill att den ska vara mer rundad runt nosen om ni förstår vad jag menar?

Hittade en sån där tjusig zebrahuva från bucas men den var tyvärr inte i en svensk butik..
 
Horsewares Rambo har ju som går ner över mulen men den kanske inte är tillräcklig? Vet att jag har sett en mjuk variant också från ett annat märke som är mjukt tyg runt om men kommer ej på vilket..
 
Har en shireshuva med nosdel till min häst och även om den inte är formsydd tycker jag att den täcker bra runt nosen. Tycker flughuvorna från shires är de absolut bästa och har bara sådana i olika varianter nu. Tyvärr gillar min häst inte alls att ha någonting över näsborrarna så jag brukar få vika upp nosdelen, ser inte klokt ut för den uppvikta delen står rakt ut, men den fyller sin funktion (använder den när jag rider). :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag skulle behöva lite tips på julklapp. Det är till min systers son som är 8 år. Han säger att han vill ha "en sån låda med experiment...
Svar
5
· Visningar
632
Senast: Tilly_85
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 490
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 202
Senast: Ajda
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp