Bukefalos 28 år!

Flyttad tråd

H

Halshuggen

Flyttad tråd, men det står inte vart. :crazy: Skulle väldans gärna vilja se om nån mer kan ha svarat, men tråden finns heller inte med om jag går och kollar på de som jag har startat. Vet att tråden nog inte låg helt rätt, men kunde ö h t inte hitta något bättre ställe. :angel:
 
Sv: Flyttad tråd

Hittar du inte tråden överhuvudtaget? Är den flyttad så finns det en länk så man kan klicka sej till tråden.

Den kanske har blivit borttagen? Den kan bli det om tråden t ex skulle anses vara smygreklam. PM:a moderatorn på forumet du la tråden på och fråga om så är fallet!
 
Sv: Flyttad tråd

Tråden är med största sannolikhet borttagen.
Vanligen flyttar vi trådar till en papperkorg, ibland blir det lite fel och det blir kvar en hänvisning trots att det inte går att följa den eller läsa tråden.

Din tråd är att anse som en annons eller efterlysning, sådana skall finnas på annonssidorna, inte forumet. Eller åk runt till de olika ridskolorna och försök bilda dig en egen uppfattning.
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
463
Senast: hamilton1
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 422
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 857
Senast: Whoever
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp