Bukefalos 28 år!

Foderallergi

canine

Trådstartare
Det verkar som min katt drabbats av foder allergi. Jag har pratat lite snabbt med en veterinär som trodde det antingen kan vara foderallergi eller ledproblem med de symptomen han har. Nu till saken att jag måste ju göra en utredning för att se vad det är han inte tål. Är det några här som har allergiska katter som har gjort utredning hos veterinär? hur lång tid tog det? vad var det era katter inte tålde?
Jag står i valet och kvalet ang. vilket djursjukhus jag ska välja nämligen då jag bor på annat håll under sommaren som snart är här, så tiden här hemma innan sommaren lär ju kanske inte räcka till? sen har jag 3 månader på annat håll då och det är frågan då om 3 månader brukar räcka? Eftersom jag inte vill behöva byta veterinär sådär mitt i.

tacksam för era erfarenheter och råd :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 632
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 293
Senast: Sandora
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 414
Senast: tuaphua
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 447
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp