Fodervärdskontraktsfrågor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sammet

Trådstartare
Behöver lite spåning och hjälp av någon duktig Bukefalist som kan hjälpa mig att kolla på ett fodervärdskontrakt. Jag vill ha fler ögon på det bara för att få kollat så det inte finns några "dumma saker" i kontraktet som kan ställa till det för mig!

Av respekt för andra parten så vill jag inte lägga ut kontraktet men tar gärna emot PM från en kunnig bukefalist.


Jag vet att jag är och tummar på att detta börjar luta mot en annons, men snälla admin, ber på mina bara knän om att få ha posten kvar här tills veckoslutet!


Pga ont om plats i min inkorg vill och kan jag inte ta emot PM från bukefalister som "bara" är nyfikna på kontraktet men saknar kunskap. :o No offense... ;)
 
Sv: Fodervärdskontraktsfrågor.

Detta kan jag inte ens med bästa välvilja se som underlag för en diskussion.

Låser därför tråden.

Lovis
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 985
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 877
Senast: Solstig
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 928
Senast: ako
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp