Bukefalos 28 år!

Försäkringsbolagens rasgrupper

Glimfeather

Trådstartare
Kom att tänka på det där med försäkringsbolagens rasgrupper. Någon som har en lista som visar vilka raser som ingår i vilka grupper? Har alla bolag samma gruppindelning?

Har försökt googla, men har ingen tur där.
 
Sv: Försäkringsbolagens rasgrupper

Nej, det varierar mellan olika bolag, tror inte ens att alla bolag har samma antal grupper. I alla fall Agria och Sveland har gruppindelningen på sina hemsidor, gå in på respektive försäkringsbolag och sniffa runt :).
 
Sv: Försäkringsbolagens rasgrupper

Jag har redan gjort det, men inte hittat något :) Kanske någon pdf som jag inte kan öppna? Du får gärna kopiera och klistra in här!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Diskuterade med en familjemedlem igår om hundraser och rasgrupper, och vad det är som avgör vilken rasgrupp varje ras ingår i. Och kom...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 270
Senast: Dentaku
·
Juridik & Ekonomi Har sökt ersättning för bestående med från två olika försäkringsbolag och idag fått besked att jag endast får en mycket blygsam...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 207
Senast: Magnum
·
Övr. Hund Som vanligt var det för några dagar sen dags för den årliga National Dog Show i USA (som vi i Sverige såklart var geoblockade från att...
2
Svar
35
· Visningar
2 113
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 370
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp