Bukefalos 28 år!

"Förstora" knästöden?

Sv: "Förstora" knästöden?

Det är möjligt att göra det, ja. Men de flesta gör det inte pga det är inte det lättaste att fixa till igen om du vill ha dem mindre igen. Så var noga med att få det exakt som du ska ha det - från början.
 
Sv: "Förstora" knästöden?

Det går men enl. den sadelmakaren som jag rådfrågade så sa hon att det blir offtast inte så snyggt.
Detta då vulstrena inte brukar räcka till men om man inte gör dem jättemkt. större så funkade det.
 
Sv: "Förstora" knästöden?

Hade för ganska längesen en Kieffer Master där var gjort större vulster på. Köpte den begagnad ,och det var gjort då ,men jag vet att det var gjort på Johnnys sadelmakeri i Strömsholm. Det var väldigt bra gjort inte alls fult kunde tro att det var så orginal. :laugh:
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
904
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 352
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Ju mer jag försöker läsa, desto snurrigare blir jag. Kan någon reda ut om begreppen i rubriken är samma sak? Och vilka åtgärder som...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: Åsa A
·
Utrustning Hej! Har en Knights Robin Hood äldre modellen som vi fick med ponnyn vid köp. Den ligger helt ok, släpper kanske något lite bak, men...
Svar
2
· Visningar
551
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp