Förvaring av kläder

Jag hänger ut och vädrar kläder som inte ska tvättas och sen tillbaka i garderoben. Har separat garderob för stallkläder och har separat låda på golvet i den garderoben för använda stallkläder t.ex. ridbyxor och tröjor. Smutstvätt läggs direkt i tvättstugan.
 
Har en stol i sovrummet med använda ej smutsiga kläder på, tur den är stabil för den kan vara välfylld :)
Ridbyxorna hänger i hallen och övriga rid/stallkläder och skor finns i förrådet i garaget
 
Jag lägger in kläder i garderoben igen. Har förstått att en del anser det ohygieniskt men jag tycker inte det är något konstigt alls.
Har en hängare på dörren till typ mjukisbyxor, men resten hamnar tillbaka på sin plats om det inte ska tvättas.

Mina "hundkläder" har en egen garderob. Likaså där, om de inte ska tvättas åker de tillbaka in i garderoben.

Till hästkläder har jag täta plastbackar i en garderob (samma garderob där jag har hundkläder, så det är oömma fritidskläder däri, inte vardagskläder) för att komma undan hästlukten.
Har en back för ridbyxor och tröjor, en för jackor och en för skor. Rider bara en gång i veckan nu så det är inte så stora mängder kläder.
 

Liknande trådar

Äldre Som rubriken lyder. Hur mycket kläder behöver man egentligen? Jag har precis gått igenom ett berg av tvätt och försökt att få in allt i...
2
Svar
25
· Visningar
9 862
Senast: Emor
·
Hemmet Det är visserligen ett par veckor kvar innan vi får tillträde till vårt hus. Men funderingarna är såklart redan i full gång. Har under...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: Zewz
·
Hemmet Jag har insett att jag har väldigt lite förvarings utrymme i mitt hus, har ett utrymme under trappan som är överfullt med bråte, det är...
Svar
6
· Visningar
3 305
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp