Foglossning redan?

H

hemligheten

Jag är ju väldigt nygravid (v4+2). Idag efter att jag varit ute och gott lite hade jag väldigt ont i sittbenen och även på utsidan av höfterna.
Kan det vara foglossning som spökar redan?

Jag fick foglossnign med mitt förra barn, men först bortåt vecka 20.
 
Sv: Foglossning redan?

Jag fick känningar typ i v 6, och var blockhalt i v 12 :mad: Så det skulle det kanske kunna vara? Eftersom det är hormonstyrt har det ju inte att göra med hur tung man är etc.
 
Sv: Foglossning redan?

Ditt 1a barn är väl bara 4 månader?

När jag var gravid med Rasmus blev jag sjukskriven i v.12, jag kunde inte röra mig.
Direkt efter förlossningen blev det väl helt okey för att efter ca 2½ månad börja om igen och bli ÄNNU värre kring 3½-4 månader för att sen gå tillbaka och bara bli som när det var som värst när jag var gravid.

Nu känner jag bara av det om jag känner efter och har gjort "nått dumt" och han är 6½ månad.
 
Sv: Foglossning redan?

Blockhalt.. hu, det hinner jag ju inte vara :crazy:. Jag var tillräckligt handikappad förra gravidieteten.
 
Sv: Foglossning redan?

Det stämmer. Foglossningen släppte ju i samband med förlossningen, men jag har känt av att jag inte är helt hel om jag gjort riktigt jobbiga saker.
Men det kan säkert komma tidigt, dels kickar hormonerna in och dels finns en släng kvar sen min förra omgång.
 
Sv: Foglossning redan?

Använd foglossningsbälte om du har det, jag använde de fram till Rasmus var 5 månader. Otroligt skönt att ha något som hjälper fogarna att "hålla balansen".
 
Sv: Foglossning redan?

Jag ska leta fram min kära livlina bältet och se om det hjälper. Det ligger säkert på något superlogiskt ställe sen vi flyttade.
 

Liknande trådar

Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 421
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
789
Kropp & Själ Jag har fått ont i en arm. Trodde först det var träningsvärk, men när det inte gått över på över två veckor kontaktade jag vården. Jag...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 826
Senast: Wille
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 775
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp