Bukefalos 28 år!

"fräscha" upp transport lite... Någon som gjort? Berätta!

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

summerwind97

Vi har en Star diamant -97 som tyvärr börjar bli lite skabbig i färgen både på utsidan och insidan.. Har ingen möjlighet att förvara den inomhus då den inte används och det märks att den inte "mår" så bra utav det...
Har funderat på att måla om den invändigt men ev även utvändigt.. det tråkiga är med orginal stripsen att de måste då bort om det skall bli ok, har funderat på att "byta upp oss" till en nyare vagn men det kostar ju en del samt så är vi så nöjda med denna vagnen vi har! Där finns allt! Extra hög och extra bred, sadelkammare, urlastning fram och bak, fönster osv ja mer kan jag inte begära , jo lite finare i färgen då:p Har ngn målat om sin transport? Hur blev det? Vad använder man för färg för det måste väl vara ngn speciell för detta "underlaget"? Lägg gärna in bilder och berätta!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Funderar på att måla min värmlandsvagn invändigt på den trista mörkbruna plyfan och ev även måla om den utvändigt om det går. Ngn som...
Svar
0
· Visningar
1 222
Senast: Tuvalisan
·
Utrustning jag har tillbringat senaste timmen med att läsa igenom gamla renoveringstrådar men hittar inte svar på mina frågor. jag har ett...
2
Svar
27
· Visningar
4 462
Utrustning Jag känner mig lite "vår-wild and crazy" och funderar nu hur jag ska piffa upp min transport på bästa sätt. Det är en Boj bravo 216S...
Svar
16
· Visningar
1 646
Senast: burton
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp