Bukefalos 28 år!

Fråga om Instagram stories

Idas

Trådstartare
Har googlat men utan vettigt resultat.

Min fråga handlar alltså om Instagramstories och har troligtvis ett enkelt svar.
Det jag vill göra är att posta en bild med text, och sedan kunna ha samma bild och samma text men lägga till ytterligare text. Så att det blir som en berättelse som blir längre och längre ju längre man tittar på storyn.

Är enda lösningen att göra en skärmdump efter varje story och ladda upp denna + addera text, eller finns ett smartare sätt?
 
Har googlat men utan vettigt resultat.

Min fråga handlar alltså om Instagramstories och har troligtvis ett enkelt svar.
Det jag vill göra är att posta en bild med text, och sedan kunna ha samma bild och samma text men lägga till ytterligare text. Så att det blir som en berättelse som blir längre och längre ju längre man tittar på storyn.

Är enda lösningen att göra en skärmdump efter varje story och ladda upp denna + addera text, eller finns ett smartare sätt?

Du behöver inte göra en skärmdump utan du kan spara din story genom att trycka på pilen som pekar nedåt, som visar sig ovanför listan på personer som har tittat på din story. Så sparas den i ditt fotoalbum.

Om du vill skriva klart hela storyn innan du postar den så kan du spara bilden, när du skrivit klart på bilden fast innan du postar den, också på en pil som pekar nedåt. Så sparas den i albumet. Så kan du skriva - spara - skriva lite till - spara osv. tills du har alla bilder i fotoalbumet. Sen kan du ladda upp alla på rad direkt när de är klara.
 
Du behöver inte göra en skärmdump utan du kan spara din story genom att trycka på pilen som pekar nedåt, som visar sig ovanför listan på personer som har tittat på din story. Så sparas den i ditt fotoalbum.

Om du vill skriva klart hela storyn innan du postar den så kan du spara bilden, när du skrivit klart på bilden fast innan du postar den, också på en pil som pekar nedåt. Så sparas den i albumet. Så kan du skriva - spara - skriva lite till - spara osv. tills du har alla bilder i fotoalbumet. Sen kan du ladda upp alla på rad direkt när de är klara.
Tack! 😍
 

Liknande trådar

Däggdjur Att skaffa kanin har kommit upp som ett alternativ i vår familj. Vi har tidigare haft flera olika gnagare men är nu intresserade av...
Svar
1
· Visningar
1 228
Senast: Stinaelin
·
Hästvård Eftersom jag inte har något att göra och lite tankar att skingra sitter jag här på lördagskvällen och nördar ner mig i min hästs...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 401
IT & mobiler Jag håller på och blir galen. Ska föra över bilder till datorn från min iPhone 7. Tidigare när jag anslutit USB-kabeln har jag fått...
Svar
18
· Visningar
1 543
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 172

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp