Bukefalos 28 år!

Fredagen den 13'e

Tittade på klockan sista gången 05.50... somnade inte på ett tag till... Men uppe igen 8.45...
Vi får se vad dagen, fredagen den trettonde, mer har att bjuda på.

Dagen idag... söka några jobb och om jag inte somnar och det inte spöregnar, faktiskt unna mig årets första semla.

När jag gick in på "mina sidor" på af, fick jag fylla i hela min meritiförteckning, utbildning och arbetsförmedling. För halva profilen var raderad av någon anledning.

Jag försökte aktivitetsrapportera mina sökte jobb och att jag haft träff med handläggare, men inget är inom rätt datumpspann... Hur jävla svårt ska det vara att få göra rätt för sig?

Skickade mejl till min handläggare och skiter i det här nu.
🙁
 

Jag fick snurra runt över stan i en halvtimme innan jag hittade ett café man som funktionsnedsatt kommer in på, efter att ha stått utanför innan jag kunde be en förbipasserande att öppna dörren.

När ska det bli LAG på elektriska dörröppnare till restauranger och caféer. Nu menar jag INTE kulturskyddade byggnader.
 
Hej Ingela!
Jag jobbar som arbetsterapeut på Arbetsförmedlingen och skulle vilja ha ett utredande samtal med dig om din arbetsförmåga och om din fortsatta planering.
Jag ringer upp dig onsdag den 18/1 kl 10.00. Samtalet tar ca 60 minuter. Du behöver inte förbereda dig på något speciellt vis.
Om tiden inte fungerar för dig vore det bra om du hör av dig på mitt direktnummer nedan och bokar en ny tid.
Med vänliga hälsningar
Å, Arbetsterapeut
__________________________________________
Vad är nästa undanflykt att behöva träffas IRL och göra en helhetsbedömning...
"Hej, neurokirurg Nilsson här... Jag ser i mina papper här, att du kom in med ambulans med misstänkt stroke igår till MAS. jag ringer dig för ett utredande samtal nästa vedca.
med vänliga hälsningar
Nilsson, neurokirurg"
...eller?...
Suck...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag möttes jag av en handläggare på AF, som vanligen jobbar i samklang med en SIUS-handläggare, som just nu är julledig. Dagens...
Svar
2
· Visningar
460
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dagens telefonsamtal med arbetsförmedlingens jobbcoach. Hur många jobb har du sökt? eh... vad? Du ska söka fyra jobb i månaden...
2
Svar
30
· Visningar
2 479
Senast: Enya
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är bevisat. Fyra dagar. Fyra dagar provade jag att "jobba" 25%. 5:e dagen var jag hemma. Med en sån fruktansvärd värk i nacken...
Svar
5
· Visningar
1 863
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 116
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp