Bukefalos 28 år!

Fulaste klädesplagget?

Lite manlig fägring också?

harem-pants-225.jpg

Så klär sig en och annan av mina (manliga) studenter. Jag tycker att det är lite rart. (De är ungefär hälften så gamla som jag.)
 
Jag kan inte annat än konstatera att jag måste klä mig riktigt illa ;)

*Bolero, check. Har gärna det till klänning
*Tunika och leggings, i stort sett det enda min kraftiga kroppshydda tillåter att jag bär.
*Polotröja, så skönt när det är kallt.

Själv har jag lite svårt för alla de här byxorna i konstiga mönster, med nån superkonstig passform.
 
Genomskinliga leggings, speciellt på de som bär dom som byxor, jag har inget intresse av att se vilka trosor någon valt att bära för dagen! Extra underbart blir det då man hamnar bakom personen på bussen och det är en högre buss som man behöver gå upp för en liten trapp i så man verkligen får arslet mitt i ögonhöjd

Haremsbyxor!

Allt med överdrivet mönster, specifikt djurmönstrat!
 
Jag kan inte annat än konstatera att jag måste klä mig riktigt illa ;)

*Bolero, check. Har gärna det till klänning
*Tunika och leggings, i stort sett det enda min kraftiga kroppshydda tillåter att jag bär.
*Polotröja, så skönt när det är kallt.

Själv har jag lite svårt för alla de här byxorna i konstiga mönster, med nån superkonstig passform.
Jag med!
Dessutom har jag gått i haremsbyxor mesta tiden sedan i juni när dottern föddes med kejsarsnitt.
Ibland när jag rider har jag pikétröja också.
 
Jag går omkring i foppatofflor hela våren sommaren och hösten fast inte för att jag tycker dom är snygga, jag brukar rysa när ja ser mig själv i nån spegel eller skyltfönster (jodå jag har dom på mig på stan också) utan för att dom är gudomligt sköna för mina fötter och då skiter jag i om dom ger både mig och andra fulrysningar :D
 
Och Jag tror det har hänt att jag har visat mig på affären i one piece (i microfleece tillochmed) OCH foppatofflor :rofl:

Kom på em ny grej, shorts och typ dunjacka på hösten/vintern. Fryser hen om överkroppen men inte underkroppen :confused:
 
Ska nog önska mig en onepiece i julklapp för att göra min framtoning komplett!
Det är sjukt skönt på vintern med onepiece i fleece :o

KL
Jag använder faktiskt onepiece... Men ALDRIG utomhus där nån kan se mig. Går ibland ut och kvällsfodrar i onepiece och gummistövlar, men då finns det inte en kotte som kan se mig :D

Annars håller jag med om att Haremsbyxor är väldigt fult :P Men jag kanske inte har någon talan, för jag klär mig själv som en kratta :rofl:
 
Jag kan inte annat än konstatera att jag måste klä mig riktigt illa ;)
*Tunika och leggings, i stort sett det enda min kraftiga kroppshydda tillåter att jag bär.

Tillhör också de som måste klä sig illa. ;)
Har samma bekymmer jag. Har dessutom olika tjocka ben o det är inte kul när ena benet är "löst sittande" o andra sitter "smäck".

Däremot har jag svårt för tjejer som är överviktiga o som valt att bära vita, genomskinliga leggings. Gärna med spetskant. Till det en alldeles för kort jeanskjol.
 
Tillhör också de som måste klä sig illa. ;)
Har samma bekymmer jag. Har dessutom olika tjocka ben o det är inte kul när ena benet är "löst sittande" o andra sitter "smäck".

Däremot har jag svårt för tjejer som är överviktiga o som valt att bära vita, genomskinliga leggings. Gärna med spetskant. Till det en alldeles för kort jeanskjol.
Ännu värre om dom inte har leggings alls och har tunika/klänning som är lite för kort och sen böjer sig ner i vid diskmaskinen...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Försäkring
  • Hur få bort fåglar ur ligghallen?

Hästrelaterat

  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor
  • Trögt att sälja häst nu?

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp