Bukefalos 28 år!

C

cubox

Hur ser statestiken ut för våra fullblod? Känns som det inte går så bra. Nartuligtvis finns det undantag. Men hur skall man gör det mer intressant? Har hört att ston och hingst antalet sänks. Stämmer detta? Är det någon som vet vad hingstarna har utfört i år? Vet att man kan se i katalogen men är det ingen som har något hum? Massa frågor som kommer. Hoppas få något svar! Vi behöver lite mer disskutioner här på denna sida.;) Berätta gärna lite mer om träning osv. Få andra intresserade, det finns ju några här som är mycket duktiga!
 
Sv: Fullblod

Antar att vi pratar om framtid och dags situationen för galoppen som sport? Eller menar du fullblodet som ras? När du söker hingstar och stons ”prestationer” menar du deras avkommors resultat? Måste erkänna att din tråd förvirrar mig lite….
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag vet att det finns 1000 liknande trådar. Tro mig när jag säger att jag läst de allra flesta. Men… Tycker att detta är så svårt och...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 279
Senast: Ajda
·
Foder & Strö Har en häst som är JÄTTESVÅR att få upp i hull och undrar vad det kan bero på? Jag har gett honom 500% mer protein än optimalområdet och...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 952
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 400

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp