Bukefalos 28 år!

C

cubox

Hur ser statestiken ut för våra fullblod? Känns som det inte går så bra. Nartuligtvis finns det undantag. Men hur skall man gör det mer intressant? Har hört att ston och hingst antalet sänks. Stämmer detta? Är det någon som vet vad hingstarna har utfört i år? Vet att man kan se i katalogen men är det ingen som har något hum? Massa frågor som kommer. Hoppas få något svar! Vi behöver lite mer disskutioner här på denna sida.;) Berätta gärna lite mer om träning osv. Få andra intresserade, det finns ju några här som är mycket duktiga!
 
Sv: Fullblod

Antar att vi pratar om framtid och dags situationen för galoppen som sport? Eller menar du fullblodet som ras? När du söker hingstar och stons ”prestationer” menar du deras avkommors resultat? Måste erkänna att din tråd förvirrar mig lite….
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 730
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 382
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 699
Senast: IngelaH
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 453
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp