Bukefalos 28 år!

Funderingar kring saker & ting :)

M

More_Champagne

I Januari var min mens sen så efter 3 dagar tog jag ett digitalt gravtest som visade "Gravid 1-2 veckor" men efter 2 dagar kom min mens och samma visa i Februari men förflyttad 4 dagar efter senaste och samma nu i mars men 10 dagar sen. Haft mörka & ljusa blödningar rejäla med som levrat i. Under februari & mars har jag haft "ont" under mens perioden som varat i 5 dagar.

Imorse tog jag ett nytt (alltså efter mens) digitalt test och där står det "Gravid 2-3 veckor".

Kan man vara gravid men ändå ha sån rejäl menstruation?

Min förra graviditet så gick mensen bort "direkt".

Mvh M_C.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
1 101
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: annaovega
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 397
Senast: tuaphua
·
Övr. Barn Min dotter kom till mig och var lite orolig gällande hennes mens. Hon är 15 år. hon har aldrig haft regelbunden mens men hon har haft...
2
Svar
21
· Visningar
3 239
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp