Bukefalos 28 år!

fyra-årscampionatet

P

portos

Berätta allt ni kan. Jag vet att man i hoppning ska kvala, vara nollad i tre? 1.00. men tills när? dressyren har jag absolut ingen koll på.

Tacksam för hjälp
 
Sv: fyra-årscampionatet

portos skrev:
Berätta allt ni kan. Jag vet att man i hoppning ska kvala, vara nollad i tre? 1.00. men tills när? dressyren har jag absolut ingen koll på.

Tacksam för hjälp
3 1,00:s felfria innan semifinalens början.
Dressyr anordnas uttagningar i på fem platser i landet.
Fältävlan kan du kval till genom att antingen nolla 1 st 1,00 samt 50 % i LC dressyr ELLER en 0,90 fältävlan med 50 % i dressyren, max 4 hinderfel i hoppningen och max ett stopp i terrängen.

Till samtliga löses deltarbevis hos Swede Horse.

Fullständiga regler finns på http://www.swedehorse.com/
 

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 936
Senast: hhere
·
Western Några frågor gällande westernridning som tävlingsform (från en som har noll koll...): Är det indelning i klasser med olika...
Svar
1
· Visningar
1 019
Senast: Ramona
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har hittills en nykter vecka och så ska den få fortsätta. Jag såg att flera var oroliga för mig och det vill jag absolut inte att...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
59 385
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Uppdateringstråd 29
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp