Bukefalos 28 år!

Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Vad kostar den då? Ser ju precis ut som de flest andra bomlösa!
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

2700 nånting.
Klart billigt. Tror jag beställer en bums. Räknar kallt med att det är lite sämre kvalite, men då kan man ju hålla på och "bygga om" den lite utan att man känner att man förstör nåt.
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

om de inte står att det är börjes eget märke så e det en knights för jag såg den i butiken och det jag såg va en knights bareback.
de kostar runt 5000kr på andra ställen.

älskar börjes de e bäst.

padden de säljer tror ja va en horsesaver va ja kunde se.
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

ja katalogen har kommit, men jag vet inte om det finns "för allmänheten" ännu. alltså personalen har den men den lär finnas till scandinavium :)
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

är det shabraken från kavalkade? i så fall e de assnygga, dom har haft dom i butiken rätt länge. massa fina färger, tänkte köpa ett till pållen men det har inte blivit av. kostar runt 400?
fast detta är kanske några andra, men dom liknar dom som är från kavalkade!
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Tyckte med de var supersnygga!!:) Särskilt det gröna :love: och det beiga!!
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

kollade hemsidan nu o det va inte samma, dessa kostade bara 139 (tror jag, minnet e kort...) men de va oxå fina! särskilt det olivgröna o beiga ja :)
såg nog såna i affären i fredags förresten
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Ska definitivt inhandlas nästa gång jag är på Börjes!!:love:
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Min erfarenhet av börjes sadlar är att man får vad man betalar för..
Tänkte köpa en billigare sadel som jag tänkt använda tillfälligt från börjes.

Skickade tillbaka sadel efter sadel (samma typ & märke, samma fel och kvalite) tills jag sa åt dom att jag ville ha mina pengar tillbaka.

Så jag fixade fram mer pengar och köpte mig en reäl sadel som kommer hålla många år.
Hoppas att folk fattar att pad behövs för att lyfta sadeln från ryggen iaf:crazy:
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Har katalogen kommit ut i alla "brevlådor" än, hemskickad till oss?
Fattar ni? :angel: kanske väldens dåligaste att förklara men sån är jag...:p
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Är du förvånad över att den är ful? Sen när är bomlösa sadlar snygga?
Och vad gör det vad den kommer ifrån, bomlöst gör ni ju själva till höger och vänster verkar det som på buke, då funkar väl börjes minst lika bra?
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Varför skulle de sadlarna man gör själv vara i klass med börjes? Man provar ju ut sin sadel efter sin häst man gör den till eller?
Ibland undrar jag varför alla vet allt?!!!
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Näe jag var bara tvungen att få ut lite fördomar och alla dessa bomlös-trådar börjar gå mig på nerverna.
Om man kan göra det själv tror jag inte börjes gör det sämre helt enkelt.
 
Sv: Gaah!! BÖRJES har gjort en BOMLÖS!!

Det tror jag....
Den är ju inte utprovad efter en speciell häst :devil:
 

Liknande trådar

Relationer Kära kloka bukemaffia, hjälp! Jag funderar mkt på det här, men kan inte prata med ngn annan än min man med hänsyn till de inblandade. Så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 191
Senast: fejko
·
Utrustning Jag tycker att det är himla käckt med hösäck av den här typen inne i boxen: Inget spill, enkel att fylla osv. Problemet är att de...
Svar
0
· Visningar
690
Utrustning Har klurat lite på om det finns någon färdig lösning att köpa så att jag kan använda min ordinarie (ELT) sadelgjord när jag tömkör. Min...
Svar
3
· Visningar
1 113
Senast: Dialhard
·
Utrustning Någon här på Buke som har erfarenhet av att använda Freemaxpaden under Pfiffs bomlösa sadel? Passar den bra och ger den en bra...
Svar
2
· Visningar
1 555
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp