Bukefalos 28 år!

"Gamla" hästar som kommer tillbaka

Sv: "Gamla" hästar som kommer tillbaka

Jag minns bara No Worries... f:94, sista start 00, sen föl 01, 03, 04, för att sedan starta -05 och avsluta med en senskada efter 4 starter (tror ni inte häst-:devil: vann ett av dem bara för att jag tyckte det var illa att ta tillbaka den till banan) :angel:


Jag tycker precis lika illa att pupma ur sista kronan ur de knackiga som borde få antingen avsluta sina dagar eller säljas....


:bow: till de tränarna som iaf tar bort hästar istället för att sälja sådana som aldrig skulle funka/hålla utanför banan!
 
Sv: "Gamla" hästar som kommer tillbaka

Jag minns bara No Worries... f:94, sista start 00, sen föl 01, 03, 04, för att sedan starta -05 och avsluta med en senskada efter 4 starter (tror ni inte häst-:devil: vann ett av dem bara för att jag tyckte det var illa att ta tillbaka den till banan) :angel:


Jag tycker precis lika illa att pupma ur sista kronan ur de knackiga som borde få antingen avsluta sina dagar eller säljas....


:bow: till de tränarna som iaf tar bort hästar istället för att sälja sådana som aldrig skulle funka/hålla utanför banan!

Fel fel fel tittar man i svensk galopp så kom hon 2:a efter stallkamraten:angel::D
 
Sv: "Gamla" hästar som kommer tillbaka

ok då :cool: :angel:


men 45 starter, 39 000kr... hoppas den var lycklig och långsam och inte bara långsam :D:p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 869
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 971
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 387
Senast: __sofia__
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 396
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 29
  • När den sista dagen kommer ...

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp