Gammal älskad katt mår inte bra efter att familjen utökats...

Jag tänkte just på dig och tänkte fråga hur det går, men så tänkte jag att jag skulle vänta till imorgon ...

Jag vet, det är helt igenom vidrigt!

Kram :heart

Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
 
Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Jag tror det är så mycket värre när man bara har en katt, det måste bli oändligt tomt. :( Jag har ändå två kärlekstörstande luddbollar kvar som vill ha uppmärksamhet. :heart
 
Jag tror det är så mycket värre när man bara har en katt, det måste bli oändligt tomt. :( Jag har ändå två kärlekstörstande luddbollar kvar som vill ha uppmärksamhet. :heart

Ja, det var inte alls samma sak när jag tog bort min Dimma, då hade jag ju Isola kvar (och Dimma hade jag hela tiden på lånad tid, litegrann).

Tvångsgosar med avkomman istället, och har snott ett av hennes gosedjur... :angel:
 
Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Mina burar var i bra skick och jag gav dem till nån kattorganisation, tror det var KKS, som efterlyste burar.

Jag har fortfarande kvar min jättefina klösmöbel och lite annat som jag tänkt ge till en lokal organisation, har bara inte fått det gjort än.

För mig känns det mindre meningslöst om jag slipper kassera kattgrejerna. Däremot har jag sparat sista kattens två favoritmöss.
 
Mina burar var i bra skick och jag gav dem till nån kattorganisation, tror det var KKS, som efterlyste burar.

Jag har fortfarande kvar min jättefina klösmöbel och lite annat som jag tänkt ge till en lokal organisation, har bara inte fått det gjort än.

För mig känns det mindre meningslöst om jag slipper kassera kattgrejerna. Däremot har jag sparat sista kattens två favoritmöss.

Isolas bur var inte i jättebra skick, annars hade jag skänkt bort den. Trädet hennes är bara ett år, men förstås hårigt som fan trots dammsugning. Tror du nåt katthem vill ha det ändå?
 
Precis så tänkte jag också. Ett sätt att hitta nån som helst mening. :heart

Ungefär så, ja.

Mailade just Agria och sa upp hennes försäkring. Vad ska jag nu sitta och muttra över varje månad när jag sett vilka autogiron som dragits (inte billigt att ha en nästan 14-åring försäkrad...)?
 
Ungefär så, ja.

Mailade just Agria och sa upp hennes försäkring. Vad ska jag nu sitta och muttra över varje månad när jag sett vilka autogiron som dragits (inte billigt att ha en nästan 14-åring försäkrad...)?
Bortåt ett år efter min sista katts död fick jag kallelse till vaccination ... Jag mailade dem och förklarade att det var de som hade gett honom sista sprutan. :meh:
 
Idag har jag bara varit tom. Vi var en sväng till återvinningen med lite skräp och Isolas bur låg kvar i bilen. Lämnade in den också, eftersom vi ändå var där. Köpte buren samtidigt som jag köpte katten, så den hade varit med bra länge den också. Har inte rört något här hemma, mäktar inte med det än.
Min hästs grimma ligger kvar på samma ställe på balkongen, det är snart 2 år sen :cry:.
 
Igår plockade vi ihop Isolas saker, på torsdag hämtas alltihop och ska få göra nytta för andra hittekatter.

Tomheten är obeskrivlig. Min bostad är liksom inte ett hem längre, "Ett hus utan katt är inget hem".
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp