Bukefalos 28 år!

går med svansen nere

O

oh_darling

nu har det hänt något konstigt med min kastrerade hankatt. han lyfter inte längre på svansen, den liksom ligger neråt hela tiden. så har han inte gjort förr, och till och med när man kliar honom på ryggen lyfter han inte fastän han alltid gjorde det förut.
han är utekatt och har inte velat gå ut på flera dagar nu.
lyfter man försiktigt svansen så fräser han.
den verkar dock inte vara av.
han ser "normal" ut under svansen...

snälla har ni några tips på vad det kan vara``??
 
Det kan vara en stukning, ryggproblem, vad som helst. Svansen är ju en förlängning av ryggraden så jag skulle nog låta en veterinär kika och klämma lite på kissen.
Hoppas det inte är något allvarligt!
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 875
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 550
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 109
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 351
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp