Bukefalos 28 år!

Ge bort medlemskap i body shop?

Barbabelle

Trådstartare
Jag skulle vilja ge bort ett medlemskap i body shop till min vän i present, kan man teckna ett medlemskap där åt någon annan? Har sökt på hemsidan men hittar ej något svar på detta.
 
Sv: Ge bort medlemskap i body shop?

Ett tips är annars att ge personen ett "personligt" presentkort på 100:- till medlemsavgift :)
Vilket är en bättre "investering" än 100:- för rena produkter, nu när man anmäler sig som klubbmedlem får man 600p i bonus, vilket motsvarar 600:- och är således mer än hälften för ett bonusbelopp på 1000p, dessutom får man 100:- i present när man fyller år :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop...
Svar
10
· Visningar
1 324
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
828
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 815
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 566
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp