Bukefalos 28 år!

Gick sönder lite

Status
Stängd för vidare inlägg.
I fredags. Förmodligen felaktig.stegförflyttning, Benet bara vek sig. Höftledsluxation brukar jag ju roa mig med. Men inte lårbensbrott. Så nu blir det massa rehab och utredning för benskörhet. Jag får inte stödja på Benet på 8 veckor.

20200120_134417.jpg


Edit... läkaren sa att jag inte fick stödja på benet på allvar på 6 v... igår fick jag posten hemifrån av mamma... där stod det 8 veckor på brevet från ortopeden... då ska ny röntgen göras...
 
Senast ändrad:

@IngelaH Ditt namn och personnummer syns på bilderna. Ifall du missat det.
Tänker du sno min identitet, eller vad då 🤣 Halva Sverige vet redan att jag har vipkort på USÖ och att jag är fattigpensionär med skulder, inkasso och kronofogde efter mig för det mesta... och jag är bra att ha som kompis, så länge någon annan behöver en kompis, men det går bra att stoppa undan mig i en skrubb när JAG behöver en kompis, så jag tror inte det är nån bra deal... och nej, jag har inte för vana att dölja något. Jag är född sån här... :p
 
Senast ändrad:
Tänker du sno min identitet, eller vad då 🤣 Halva Sverige vet redan att jag har vipkort på USÖ och att jag är fattigpensionär med skulder, inkasso och kronofogde efter mig för det mesta... och jag är bra att ha som kompis, så länge någon annan behöver en kompis, men det går bra att stoppa undan mig i en skrubb när JAG behöver en kompis, så jag tror inte det är nån bra deal... och nej, jag har inte för vana att dölja något. Jag är född sån här... :p
Jaha … :D
 

Kikade.... riktigt så illa var det inte längre... Men då på tidig buketid... :D när dinosaurerna vandrade runt på markerna då var det jag som dök upp överallt... Min första hemsida finns kvar i alla fall... tyvärr har jag inte lösenordet till den och har försökt få det... men de vägrar... angelfire.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 937
Senast: Hyacinth
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Drygt 10 veckor har gått sedan min ridolycka nu. 6 veckor efter armbrottet så hade själva brottet läkt fint, men jag kunde inte röra...
Svar
0
· Visningar
757
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Nu har de äntligen hittat felet på min hunds ben! Efter 3-4djursjukhus, minst 8 olika veterinärer (och förmodligen lika många...
Svar
0
· Visningar
1 186
Senast: Mayalv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp