Bukefalos 28 år!

gillar du koppleri?

golit

Trådstartare
Varvar du upp utan drag? Heter du KIA, vill du berätta för en vän till mig vad det är för fel på dig?
 
Sv: gillar du koppleri?

Min KIA "Blåbärt" hälsar att det är drag i honom, ibland för mycket..andra bilar hinner inte ikapp vid rödljusen. Blåbärt och matte funderar ofta på om andra bilförare saknar motor eller växellåda..men så har han turbo med..matte vill dock montera en KCR-box för ytterligare kräm, men då ryker nybilsgarantin, och det vet ifan om det är värt..
 
Senast ändrad:
Sv: gillar du koppleri?

Sport Tage var en miss i Värmland...inte hellr KIA ville jag umgås med....drog fel växlar i lådan...och en sur dieselgubbe i tanke...bort bort
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Nu har jag kommit dit jag hoppades slippa, botox. Har provat allt som finns att tillgå inom läkemedelsbehandling och profylax för...
2
Svar
22
· Visningar
1 190
Senast: Coop
·
Mat Vad gillar ni för öl? Några bra tips? Jag har druckit en belgisk öl som heter Nonkel pater nu. Det är en ale från Belgien en intressant...
2
Svar
29
· Visningar
1 174
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 863
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Google är inte min vän idag, men vad jag eftersöker är en utövande schaman i GBG med omnejd (kan ev tänka mig att åka längre sträckor...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp