Bukefalos 28 år!

gillar du koppleri?

golit

Trådstartare
Varvar du upp utan drag? Heter du KIA, vill du berätta för en vän till mig vad det är för fel på dig?
 
Sv: gillar du koppleri?

Min KIA "Blåbärt" hälsar att det är drag i honom, ibland för mycket..andra bilar hinner inte ikapp vid rödljusen. Blåbärt och matte funderar ofta på om andra bilförare saknar motor eller växellåda..men så har han turbo med..matte vill dock montera en KCR-box för ytterligare kräm, men då ryker nybilsgarantin, och det vet ifan om det är värt..
 
Senast ändrad:
Sv: gillar du koppleri?

Sport Tage var en miss i Värmland...inte hellr KIA ville jag umgås med....drog fel växlar i lådan...och en sur dieselgubbe i tanke...bort bort
 

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 326
Senast: Smurfoff
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 065
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ Halkade i trappen förra veckan och skadade knät. Läkarens utlåtande blev skada på inre menisken. Har en tid för mrt röntgen på måndag...
Svar
6
· Visningar
368
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 133
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp