Bukefalos 28 år!

Glasögonsymbolen

aprilmaj

Trådstartare
På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?
 
På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?
Jag tror inte det, det verkar lite mysko. Någon annan som råkat ut för detta eller kan förklara varför det blir så.
 

Liknande trådar

Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
572
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag var och kollade min syn idag och fick konstaterat att den försämrats och jag behöver glasögon. Optikern rekommenderade progressiva...
2
Svar
29
· Visningar
1 461
Senast: Motacilla
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 848
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Dra hästsläp med Tesla Y
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp