Bukefalos 28 år!

Goda drinkar

Tusen tack för alla svar! :love: Ska bli spännande att prova och se vad som kommer smaka bäst :D ;)
 
Brämhults juice med jordgubb lime (finns den fortfarande), lime och sprite. Godaste alkoholfria drinken :)

Tänker att man varken behöver ta ett aktivt beslut om att vara nykterist eller "tvinga" i sig alkohol om man inte gillar det.
 
Brämhults juice med jordgubb lime (finns den fortfarande), lime och sprite. Godaste alkoholfria drinken :)

Tänker att man varken behöver ta ett aktivt beslut om att vara nykterist eller "tvinga" i sig alkohol om man inte gillar det.
Najs! Tack :D Jaa precis, det är i dessa banor jag också har tänkt/tänker men funderar på om det kanske kan vara skönt att bara utesluta det helt och hållet. Så uppskattar dina tankar. :up:
 
Min favorit är helt klart iskall coca med en skvätt Ballantines i, gärna med en skiva citron! (Ja, det måste vara Ballantines! :D)

Tillägg: På julen är det julmust med lite vaniljvodka i, mums! :d
 
Åh tack för era tips! :love: Det känns väldigt spännande då mina "baskunskaper" är väldigt väldigt låga haha, så det uppskattas. :up:
 

Liknande trådar

Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
773
Senast: Halcyon
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 676
Kläder & Bli fin Jag har drabbats av något helt oförklarligt sug efter lyx. O_o Förstår inte riktigt varför, jag har alltid varit rätt enkel i mitt...
2
Svar
22
· Visningar
3 072
Senast: Tuvstarr
·
Fritid I min familj har vi numera lagt ned det där med julklappar, men oavsett traditioner eller vad som gäller inom den närmaste familjen kan...
Svar
16
· Visningar
933
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • FÅRtråden
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp