Bukefalos 28 år!

Göteborgare, en snabb fråga till er :)

doglover

Trådstartare
Vart i Nordstan köper man billiga iPhoneplånböcker? Behöver skydd till telefonjäveln...
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Teknikmagasinet har ibland billiga. Elgiganten. H&M i femman har börjat sälja skydd, kanske inte plånböcker dock. Inte kollat jättenoga. :)
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Ska in till Femman imon nämligen. Upptäckte förut en spricka på baksidan.. Haft 4sen i ett år och NU kmr det en spricka, haha :) Har ju inte ens tappat den idag. Har min unge med mig imon & han lär ju bli gnällig om vi går i hundra affärer ;) Därav min fråga :) H&M ska kollas in, Clas Ohlson & TM.
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Teknikmagasinet har mängder med skal och skydd och en hel del plånböcker. Iaf här i min lilla stad.
Deras plånböcker kostar 150:-
 
Sv: Göteborgare, en snabb fråga till er :)

Jag slinker in och kollar :) Billigare att beställa ifrån Fyndiq visserligen, men kag vill inte att sprickan blir större :p Ska få den lagad, men inte just nu bara.
 

Liknande trådar

Mat Som rubriken säger, var kan jag köpa godaste glassen i Göteborg? :d
Svar
16
· Visningar
843
Senast: nullo-modo
·
Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
832
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Min mamma har fått en operationstid på ett ställe i Göteborg. På en söndag. Hon är lite förvirrad så jag är inte helt säker på all...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Sassy
·
Mat Lite underlig rubrik kanske, men bortsett från Saluhallen och Fiskekyrkan, var kan jag köpa färsk fisk och skaldjur i Göteborg till bra...
Svar
13
· Visningar
1 618
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp