Bukefalos 28 år!

S

Sweet

Någon här som vet hur många grader en Griffin HB med vid bom är??

Supertacksam för svar! :bow:
 
Vet tyvärr inga grader.... Men jag har nyss köpt begagnad en Griffin dressyr med normalbom, och den var ganska vid! Såg bra ut när den låg på hästen, men när jag satte mig i den så sjönk den och blev vidare. Så jag fick lägga en fårskinns pad under. Min häst har en Passier bomvidd 28, vilket är normal mot vid enligt Passiers system.
 
Om du söker på gamla trådar om griffin så tror jag att du kan få fram det men om jag inte minns helt fel så tror jag att den i vid modell är 95-100grader.
 
Har läst alla gamla trådar och det enda jag hittade var graderna på en Griffin Cob/Haflinger som är extra vid.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat...
Svar
3
· Visningar
710
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Är värmen på? Skriv gärna om ni har sån värme ni "bestämmer" över själva eller om den slås på av nån annan. Jag har nog en ovanligt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 550
Senast: tanten
·
Utrustning Nån som kan förklara för mig vad kieffer M och MW betyder i grader?
Svar
0
· Visningar
549
Senast: aglaonema
·
Kultur För mig är Downton Abbey en sån serie. Gillar att man får följa så många olika personers storyline, de vackra kläderna och att det finns...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 200
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp