Bukefalos 28 år!

granngården?

Dom har Horsesaver och så tror jag de har Appalosa/Presige och andra märken jag inte lagt på minnet :D
 
Jag måste nog göra dig besviken...tror inte att de säljer Wintecsadlar... :smirk:
 
Här har dom Henri de Rivel, Pessoa, någon Zaldi och Horsesaver vad jag kommer ihåg.
 
Dom har Zaldisadlar här i V-ås. Oc jag är 80% säker att dom har Wintec också, det hängde ett par syntestsadlar där i alla fall.
 
Ska du köpa ny sadel? Vi ska köpa en dressyr till pållen, men sadlemakaren fick inte in nån beg. i hans storlek. Så vi ska nog köpa en ny snart, hööks goldmedal dressyr är ju såååå snygg. Men det är ju ingen bra sadel, antagligen.. :smirk:
 
hittat nån sadel? Har en wintec jag ska sälja annars...fast bor kanske lite långt bort... :(
 
De har de flesta märken.. bara inte alla affärer som tar ham dem. Jag har sett på granngården i (Uppsala och gävle) zaldi, morris and nolan :banana:, appalosa, Henri de rivel (urk) och en del annat. De saluför ju alla Källquists märken iaf men jag tror att det kan variera mellan affärerna. På vår lokala (som ej brukar ha sadlar hemma) har jag prata med henne som håller i beställningarna och hon tar i pincip hem vad man vill ha (morris and nolan vet jag att de tar hem) :)
 
okej då kankse de kan ta hem en åt en :) om dom inte har. beror försej vad det kostar oxå.
har dom så att man iallafall får prova och lägga på sadeln på hästen (förstår att man inte får rida i den) och om den inte passar kan man lämna tillbaka?
alla har ju inte så tyvärr, dumt egentligen med tanke på hur svårt det kan vara och att det är rätt dyrt :crazy:
 

Liknande trådar

Foder & Strö Tänkte testa att ge betfiber istället för kraft och har jämfört Granngårdens betfiber och Pavos speedibeet. Den förstnämnda innehåller...
Svar
4
· Visningar
521
Senast: Oknytt
·
  • Artikel
Hästnyheter Den landsomfattande butikskedjan Granngården, som säljer såväl hästfoder som utrustning, kan inte hålla öppet på grund av tekniska problem.
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Granngården Riksmästerskap är i full gång på Sundbyholm utanför Eskilstuna. Här är vinnarna från torsdagens Granngården Riksmästerskap...
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej! Jag är ny här och detta är mitt första ”inlägg”. Jag undrar om Hunter träns fortfarande säljs? Såna med platta nosgrimmor! Jag...
Svar
9
· Visningar
501
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp