Bukefalos 28 år!

Graviditet

Status
Stängd för vidare inlägg.

keilir

Trådstartare
Hur tidigt in i graviditeten kände ni något, alltså att ni var gravida? Antar att det är väldigt olika men ungefär?

Hur kände ni er då? Började ni må illa eller var det något annat som köm först?
 
Sv: Graviditet

Började må illa ca 3:e veckan visste inte vad det var då men jag kände att det var något som inte var som det brukade i alla fall... och sen v.4 började jag spy och mådde pyton och har gjordt den sedan dess..
 
Sv: Graviditet

Det första tecknet jag märkte av var att mensen uteblev. Sedan kom de andra symptomen ett par veckor senare.
 
Sv: Graviditet

jag kände innan mensen uteblev. Eftersom jag aldrig har PMS var det rätt tydligt då tuttarna växte, magen ömmade, finnarna förökade sig osv.
 
Sv: Graviditet

Började få svimningskänslor och illamående i 4v.
Sen var det bara att stå ut de kommande 12v :crazy: men det var det ju värt :love:
 
Sv: Graviditet

Mitt första tecken var att mensen inte kom som den skulle. Fick inte några mer tecken än så.. å det e jag glad för :D Avstår gärna illamåendet ;)
 
Sv: Graviditet

jag började må illa inan jag skulle ha fått min mens :crazy: sen kändes magen konstig,nästan som om mensen skulle sätta i gång men inte riktigt så ändå, sen blev brösten svullna och ömade :p
 
Sv: Graviditet

Jag blev extremt känslig för lukter ca 1 vecka innan mensen skulle ha kommit. Några dagar innan började jag må illa och var yr.
Brösten blev något ömma några dagar innan också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 260
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Eftersom jag idag gick in i en nu graviditetsvecka så läste jag i min gravidapp om vad som händer med min kropp och med Bebis. Jag har...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 484
Senast: bumpo
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 054
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 202
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp