Bukefalos 28 år!

Griffinsadler i riktig balanse...

S

sleepy

Baksvisselen skal være høyere enn forsvisselen, men hvor mye? Jeg har fått tilbud om en brukt griffin X-vid, bomvidden passer, og baksvisselen er høyere enn forsvisselen, men jeg synes likevel at dypeste punkt i sadlen blir litt for langt bak...
:confused:
På Thorowgood sine sider er det bare ETT eneste bilde av en sal sett fra siden på en hest, men jeg synes det ser ut som salen på bildet også ligger i bakvikt? Det er vel ikke meningen at griffinsadler skal ligge slik som på dette bildet?
 
jag är inte så duktig på det där med sadlar, men på bilden du visade såg den ut att ligga i bakvikt och att behöva dras bak en bit.

jag har en griffin allround och tycker den djupaste punkten i sadeln är bra, men den är lite för stor för mig (17") så jag sitter inte över hela sätet, så det blir lite fel ändå.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 035
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jeg er medrytter 2 dager i uken på en ponni hvor hesteier ikke er mye til stede. Jeg vet ikke hvor mange andre medryttere han har men...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: Bison
·
Hästvård Hvor mye blue lotion trengs på et hestebein fra hoven og tilogmed kneet for at det skal være til noe hjelp? synes det er vanskelig å...
Svar
3
· Visningar
571
Senast: BigEnough
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp