Bukefalos 28 år!

gröntkort?

Buck

Trådstartare
liten fundering, är det bara målsmans gröntkort som ett barn utan gröntkort kan tävla på?

eller kan t ex min kusin som är 13 år och inte tagit gröntkort än starta på mitt gröna kort?

blev lite förvirrad då jag googlat och folk säger lite olika.
 
Hon kan tävla på ditt gröna kort om du är med och ansvarar för henne. Om det nu inte har ändrats senaste två åren.
 
Hon kan tävla på ditt gröna kort om du är med och ansvarar för henne. Om det nu inte har ändrats senaste två åren.
tycker att det står målsman på de flesta andra ställen men samtidigt så är det ju många som tävlar på sin tränares vad jag hört. är ju inte allas om har turen med föräldrar som tar gröntkort för sitt barns skull.
 
Enligt vad jag fick lära mig på grönkurs kursen förra året så för hon tävla på ditt. Men du har ansvaret över henne och inte hennes föräldrar om du förstår ;) Du ansvarar ju för att hon kan och håller sig till reglerna och uppför sig.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 254
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 638
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Radannons Vi gör en serie för UR med kortfilmer på 9-10 minuter där vi möter idrottande barn/ungdomar från 9-10 år upp till 15-16 år - kids som...
Svar
0
· Visningar
854
Senast: Filmare UR
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp